Thursday, October 9, 2008

Disclaimer - Aku takde idea sangat

Hmmm... Blog aku ni memang jarang aku nak update dan jgn berharap aku akan update selalu... Dah lama aku ada hasrat dan impian nak ade site sendiri... jadi dengan adanya kemudahan sebegini pada hari ini... aku amik kesempatan ler utk. merealisasikan hasrat terpendam aku tue... Bukan untuk sesiapa pon... untuk aku jer nie... senang nak load gambar atau share knowledge...

So kalau nak komen apa2... korang punya pasal ler... JANGAN bagi KOMEN yang menyalahi undang-undang udah ler... kalau ade pon, itu tanggungjawab korang ler kalau kena kantoi... takde kena-mengena ngan aku atau site aku ni... ngerti?

Since korang dah terbaca sampai sini, aku dengan berbesar hati mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi masuk sini...

Ni kira disclaimer la... hehhehe...

--End

No comments: